Direktlänk till inlägg 29 oktober 2014

Intervallträning!

Av mammanigulahuset - 29 oktober 2014 22:27

Ok, nu ska jag göra ett försök att blogga! I dag har jag och grabbarna gjort Örebro och Marieberg, givetvis besökte vi Ikea med! Oliwers favortiinköp blev en dress med skelettdelar, Felix köpte två "Mogge D-tröjor" och Melwin valde zombietröja och jeans, vi försökte hitta finkläder till skolans Nobelfest men det lyckades inte så bra! Tur att man kan handla på internet!

Sedan har jag och lillasyster Linn intevalltränat på Käppstaberget, jobbigt men kul med träningssällskap!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammanigulahuset - 11 mars 2019 22:00

Oj oj oj! Två år sedan och det ser typ likadant ut föutom att tempot har höjts ytterligare i livet :-) Chefsjobb inklusive utbildning inom det, tre hockeyspelande pojkar varav den älsta är 14 år och satsar stenhårt på det här och en make som kör myck...

Av mammanigulahuset - 15 mars 2017 20:35

Hej igen! Det här med blogg går riktigt bra....   Tur att målet inet varit att få många läsare.....  Det är tydligen 100 dagar till midsommar i dag och där med börjar A-M's satsning på Anna-Maria 2.0 om igen. Mindre, starkare och uthålligare är mål...

Av mammanigulahuset - 31 augusti 2015 21:22

Anna-Maria 2.0 har förväntad leveranstid i början av december -15!! :-)   Gör om gör rätt! Mina hundra dagar började bra i 7 dagar sen inte bra i 5 dagar.... så i dag börjar vi om! Jag ska sluta vara så elak mot mig själv och hoppas att det hjälp...

Av mammanigulahuset - 13 augusti 2015 21:28

Nu har jag jobbat i 4 dagar och således kommit fyra dagar in på det nya livet :-) känns helt ok! I morgon ska jag äntligen in och fixa ögonfranarna igen!   Tyvärr är F fortfarande febrig så i morgon får vi ringa till VC och få en tid. ...

Av mammanigulahuset - 10 augusti 2015 19:45

Skulle ju bli bättre på att blogga!   Träningen fick ett uppsving förra veckan, flera längre pass. Maten.... finns mer att önska men nu är det dags! Helgen bestod av arbete på Larsmäss. F fick feber i onsdags, var feberfri fre-lör men har hög feb...

Presentation


Mamman i gula huset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards